Uw mening

In 2024 heeft onze praktijk wederom een klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder onze patiënten.

In de vragenlijst is onder andere gevraagd naar de ervaringen van onze patiënten met de:

- huisartsen

- assistentes

- praktijk/gebouw

- bereikbaarheid

- dienstverlening

Ook konden patiënten hun opmerkingen vermelden over onze huisartsenpraktijk.

Wij danken diegene die de moeite hebben genomen om de vragenlijst in te vullen. Met deze informatie gaan wij aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren.

Verbeterpunten:

Helaas blijft het druk aan de telefoon en kan de wachttijd soms oplopen. We hebben reeds een aantal zaken hierbij verbeterd, maar dit blijft onze aandacht houden.

Dit geldt ook voor de gehorigheid van de contacten aan de balie. Binnen het Gezondheidscentrum heeft dit ook zeker de aandacht.

Er wordt door een deel van onze patiënten gebruik gemaakt van mijngezondheid.net (MGn). Door het gebruik van MGn zal de belasting aan de telefoon en balie verminderen, waardoor men minder lang aan de telefoon of bij de balie hoeft te wachten.
Komend jaar zullen wij hier ook nog meer de aandacht op vestigen, zodat meer patiënten gebruik maken van mijngezondheid.net en dat ook de functies optimaal gebruikt zullen worden door de praktijk en patiënten.

Mijngezondheid.net is een patiëntenportaal waarmee u 24 uur per dag digitaal kunt inloggen in uw huisartsendossier. Via het portaal of de app MedGemak kunt u veel gezondheidszaken online regelen met uw praktijk. Voor meer informatie of aanmelden zie www.mijngezondheid.net